Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Urząd Gminy

Sposoby załatwienia spraw / Referat Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego

Nazwa Zamiana nieruchomości
Opis Podstawa prawna - art. 15 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2007r. Nr 173 poz. 1218)
Miejsce Referat Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego
Informacja Tel.(33) 829 86 50 wew. 663
Tel.(33) 829 86 63
fax (33) 829 86 74
Wymagane dokumenty Wniosek o zamianę nieruchomości  gruntowej.  

Załączniki :  
- aktualny odpis z Księgi Wieczystej (ważny 3 miesiące)  
- wypis z rejestru gruntów  
- aktualna kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym terenem lub projekt podziału
Termin załatwienia sprawy Nieokreślony
Opłaty Nie pobiera się.
Tryb odwoławczy Nie przysługuje.
Uwagi W przypadku nierównej wartości zamienianych nieruchomości stosuje się dopłatę, której wysokość jest równa różnicy wartości zamienianych nieruchomości. Wartość nieruchomości ustala rzeczoznawca majątkowy. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia u geodety Referatu Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego - pokój nr 14.
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2013-05-10 12:21:22
Data utworzenia 2003-07-04
Data udostępnienia 2003-07-16 11:22:47
Osoba odpowiedzialna Piotr Kine
Udostępnił Małgorzata Bednarz